Troubleshooting
U hebt een installatie aangeschaft om een bepaald bedrijfsresultaat of comfort te bereiken. U heeft het doel van de installatie en uw eisen en wensen kenbaar gemaakt. Echter na de in gebruik stelling, in de garantietijd en na het verloop van de garantie ondervindt u problemen zoals:
- de installatie werkt niet naar behoren;
- de installatie heeft storingen waar de oorzaak niet van bekend is;
- de installatie werkt naar behoren, maar “doet” niet waar hij voor aangeschaft is;
- een gedeelte van de installatie functioneert goed, terwijl de andere onderdelen niet werken;
- er is te weinig capaciteit, terwijl dit theoretisch niet mogelijk is;
- er is geen koeling in (gedeeltes van) het pand, terwijl de koelinstallatie functioneert;
- er is geen verwarming in (gedeeltes van) het pand, terwijl de verwarmingsinstallatie functioneert;
- het is benauwd, te droog, te vochtig of het tocht.
Hoe ontstaan deze problemen?
Enkele oorzaken zijn:
- onjuist advies;
- slecht bestek;
- onduidelijke eisen en wensen;
- verkeerd ontwerp;
- aanbesteding en bezuiniging;
- slechte uitvoering.
Wij analyseren het probleem en in overleg met u wordt de oplossing aangepakt.